BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Translate

Isnin, 15 November 2010

tentang aku.

aku dilahirkan pada hari pagi khamis 18 oktober 1973. berbintang libra. aku membesar dalam keluarga yang sederhana. bersama 5 adik beradik yang lain. iaitu 2 orang kakak, seorang abang , seorang adik lelaki dan seorang adik perempuan. aku pernah bersekolah rendah di sekolah kebangsaan temiang muar dan bersekolah menengah di sekolah menengah kebangsaan tun perak muar dari tahun 1986 hingga 1990. setelah tamat belajar aku terus bekerja di sebuah kilang di kawasan perindustrian tanjung agas hinggalah sekarang sebagai juruteknik. hobiku membaca, melukis, merekacipta, modifikasi, dan berangan. aku memang tak banyak kawan kerana aku lebih suka menyendiri. biarlah suka dan duka aku lalui berseorangan. seperti katak di bawah tempurung. sebab tu lah aku mengelarkan diri ku putera katak. putera katak yang berharap akan bertemu seseorang yang akan mengubah hidupnya..........

0 ulasan: