BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Translate

Rabu, 20 Jun 2012

YES ZOOM BROADBAND

Aku ada masalah dengan line broadband yang aku guna sekarang. selalu menggangu penulisan blog aku. tengelam timbul. aku sampai naik bosan. nak-nak pada waktu puncak. kini aku jumpa apa yang dapat menyelesaikan masalah aku selama ini. terima kasih YES. Kawasan rumah aku dapat 4 bar. aku ambil pakej  super 68.                                             

antara kelebihan yes zoom ini

SPEED TEST yang telah aku lakukan . Keputusan yang tidak mengekewakan aku. Selama ini aku ada mengajar tip nak lajukan broadband dalam blog ini. Bukannya tiada peningkatan kelajuan tetapi peningkatan yang kurang memuaskan aku.

aku ambil pakej super 68 sesuai dengan buget aku yang ciput.

       Broadband speed (YES)

Lihatlah speed untuk broadband lama aku, jauh beza. Yang atas tu ialah YES.  Inilah cara  mengatasi masalah seperti aku yang line tm.net tak dapat disambungkan ke rumah.Mungkin rumah aku dalam hutan agaknya. hehehehe.................

                                                                                                                        

0 ulasan: